V torek, 17. 12. 2019, smo na naši šoli imeli prav posebno doživetje. Učiteljica Kristina nam je pripravila zanimivo popoldne. Nadeli smo si majice, ki so nas spominjale na pomembno obletnico v kemijskem svetu, zato smo pokazali znanje o Periodnem sistemu, ki praznuje letos 150 let odkritja. Združeni narodi so leto 2019 razglasili za leto periodnega sistema elementov in hkrati poteka 230. obletnica Lavoisierjeve razvrstitve 33 elementov, kar je bila ena izmed prednic sistema, kot ga poznamo danes. Ogledali smo si ga iz več zornih kotov. Učenci osmega in devetega razreda so imeli naloge o periodnem sistemu po postajah, ki so jih vodili učitelji. Na postaji smo bili le pet minut. Gospod hišnik in učitelj Vlado sta nas s piščalko in zvončkom opozarjala, kdaj gremo na drugo postajo. Igra se je začela. Gibalno smo ponazorili element s športnimi pripomočki in telesi. Tudi pri slovenščini se lahko igramo s periodnim sistemom. V glasbenih vodah, smo spoznavali lastnosti helija. Pri matematiki smo računali. V zgodovini smo iskali znanstvenike, ki so pripomogli k razvoju periodnega sistema. Nemško in angleško smo iskali asociacije in besede na kemijske elemente. Bili smo tudi v kemiji, pravi kemiki. Geografske povezave s periodnim sistemom nismo spustili. Skratka, s periodnim sistemom se da pri vseh učnih predmetih najti povezavo. Delali smo po skupinah. Na začetku smo bili zadržani, sploh pri učiteljih športa. Potem smo se nasmejali in sprostili. Tekmovalni duh se je prebudil v naših srcih. Druga skupina je le malo zaostajala za prvo uvrščeno. Za manj kot točko. Nagrajeni skupini sta bili zato kar dve. Obiskali bodo muzej Iluzij. Bilo je res prijetno doživetje in včasih je bil kdo od učencev slabe volje, ker se ni več učil kemije in bi tako dosegla njegova skupina več točk. (Foto in besedilo: Marjeta Bilban)